Beauty · Travel

Noutăţi din bagajul de vacanţă

Salutări din Bulgaria, dragilor!

Vremea aici e atât de schimbătoare: ba e soare și cald, ba e înnorat și rece, ba e soare și cald din nou, ba e ploios și rece. Totul în decurs de o singură zi! Confused much? Nah, I can handle this.

Pe de altă parte, pescărușii sunt frumoși tare. Și un lucru e cert: adoră hamsiile (în special pe cele din farfuriile turiștilor, uitate pe șezlong preț de două minute)! Clever creatures: Seagulls 1 – Adela 0.

Vacanţa din această vară este una mult așteptată: e prima vacanţă în noua formulă de patru. Un prilej ideal de a umple inimile și sufletele cu amintiri frumoase. Ah, și albumele foto.

Nu știu cum sunteţi voi când vă pregătiţi de vacanţă, dar la mine, perfecţionistă și control-freak din fire, lista cu necesarele pentru mica sau marea escapadă este întocmită și bine stabilită cu o săptămână înainte de plecare. Ordinea este esenţială pentru armonia sufletului meu, așadar fiecare obiect pe care îl iau cu mine în vacanţă are locușorul lui prestabilit, loc de care mă asigur ca toată lumea (aka my husband) știe. În acest fel, de orice am avea nevoie din bagaj, știm cu exactitate unde este.

Un lucru pe care obișnuiesc să îl fac de câţiva ani încoace este să includ în bagajul meu de vacanţă noutăţi, fie ele de domeniul skincare și/sau make-up, fie din domeniul fashion. Consider vacanţa un moment prielnic de a acorda o șansă unor noi produse de a mă surprinde, și, de ce nu, de a mă bucura de beneficiile aduse de aceste noutăţi și pe termen lung. Iar despre noutăţile din bagajul de vacanţă vă povestesc mai multe în următoarele rânduri.

Asociată de cele mai multe ori cu domeniul cosmeticii moderne, combinația de acid hialuronic și colagen este una de bază în cadrul produselor destinate înfrumusețării, în special a cremelor anti-aging și antirid.

Îmi doream de ceva timp să mă bucur de beneficiile aduse de un astfel de tratament. Astfel, în bagajul meu de vacanţă și-au găsit loc noutăţile: fiolele Antiage Anian cu Acid Hialuronic și Colagen de la Triodeluxe – elixir de frumusețe și tinerețe.

Acidul hialuronic și colagenul sunt proteine pe care corpul nostru le produce în mod natural. Deși sunt prezente în întreg organismul uman, cea mai mare concentrație se găsește în cartilaje, oase, tendoane, ligamente, și, bineînțeles, structura pielii, fiecare dintre cele două având un rol bine stabilit. Chiar dacă se găsesc în mod natural în organism, odată cu înaintarea în vârstă producția de acid hialuronic și colagen începe să scadă, acest lucru fiind favorizat și de factori precum poluarea, razele solare, stresul sau fumatul. Pentru a menține un nivel optim în țesuturi este esențial ca alimentația noastră să fie una echilibrată. Însă cum alimentaţia echilibrată nu este tocmai punctul forte al omului modern, o modalitate mult mai la îndemână și mai eficientă de a menține un nivel optim în țesuturi constă în administrarea de capsule cu acid hialuronic și colagen. În acest fel, se realizează un aport de substanțe din interior spre exterior, efectele resimțindu-se astfel atât din punct de vedere al sănătății, cât și al frumuseții.

Fiolele Antiage Anian cu Acid Hialuronic și Colagen de la Triodeluxe sunt destinate tuturor tipurilor de ten. Un tratament complet conţine 7 fiole a câte 1 ml, iar o fiolă este îndeajuns pentru o aplicare generoasă (tenul meu mixt cu tendinţe sensibile absoarbe rapid formula în piele). Beneficiile aduse de acest tip de tratament sunt vizibile chiar de la prima aplicare: colagenul, cu efectul său de umplere a volumului, menține pielea tânără, fermă și suplă, în timp ce acidul hialuronic o hidratează într-un mod adecvat, conferindu-i finețe, strălucire și un aspect neted. Pe termen lung, tratamentul promite creșterea elasticităţii pielii și reducerea semnificativă a ridurilor. Revin cu păreri la scurt timp după finalizarea tratamentului, așadar, rămâneţi aproape.

Tot de la Triodeluxe am luat cu mine în bagajul de vacanţă șamponul TRESemmé Botanique Nutritiv și Regenerant cu ulei de cocos și aloe vera. Un șampon cu un amestec de ingrediente botanice, într-o formulă de calitate profesională, care oferă rezistență părului. Textura șamponului este una foarte light, delicată atât cu părul cât și cu pielea scalpului. Infuzat cu lapte de nucă de cocos și aloe vera, șamponul curăță în profunzime, hidratează și întărește firul de păr. Recunosc, îl folosesc deja de două săptămâni, și pentru simplul fapt că părul meu este mult mai fin și se aranjează foarte ușor a fost mai mult decât necesar să îl iau cu mine în vacanță. Iar mirosul de nucă de cocos e DEMENȚIAL – mă duce cu gândul la destinații exotice, cu plaje infinite și mult, mult soare.

Și dacă tot sunt cu gândul la meleaguri exotice, să vă mai spun ce am mai luat cu mine: Maracuja Limited Edition de la Yves Rocher. Mai exact, două produse dragi mie din această ediție limitată: apa de toaletă și spray-ul parfumat pentru păr.

Apa de toaletă Maracuja Limited Edition este perfectă pentru vară – un cocktail din Fructul Pasiunii și Ghimbir care te transpune în inima naturii tropicale. Iar spray-ul parfumat pentru păr Maracuja Limited Edition reîntregește experiența tropicală cu textura sa ușoară. Pulverizat pe toată lungimea firului de păr, se absoarbe rapid, nu încarcă, iar părul, odată pieptănat, nu se mai încurcă. E plăcut de purtat la plajă, în adierea vântului.

Și dacă tot am adus vorba despre ce e plăcut de purtat la plajă, pe lângă experienţa olfactivă mai sus menţionată, aș adăuga ceva vizual. Ce și-a mai găsit locul în bagajul meu de vacanţă, vă întrebaţi? Ei bine, Ruvix mi-a asigurat două piese vestimentare necesare în plimbările de seară la malul mării.

Rochia Ruvix albă cu maci roșii are o croială perfectă pentru vară. Compoziţia ușor elastică a ţesăturii face ca rochia să se așeze perfect pe orice tip de conformaţie a corpului. Este o piesă versatilă în bagajul meu de vacanţă: alături de o pereche de sandale cu talpă joasă poate face parte dintr-o ţinută casual, iar dacă optez pentru accesorizarea cu o pereche de pantofi cu toc, ţinuta va deveni una elegantă. Nu am reușit să o port până acum datorită vremii atât de schimbătoare, dar mai am timp încă trei zile. Hai, soare!

Ruvix este responsabil și pentru minunăţia de tricou cu motiv românesc pe care o port în poza de mai sus. Dacă v-a picat cu tronc modelul, îl găsiţi aici. Iar dacă nu, eu zic că e musai să le vizitaţi shop-ul online: au o multitudine de modele din care puteţi alege sau, după pofta inimii, cei de la Ruvix vă oferă posibilitatea de a vă personaliza tricourile, întocmai pentru a vă bucura de calitatea bumbacului 100 % și un design UNIC.

Am lungit puţin povestea, cam ca de obicei. Dar vă transmit gândurile mele zen de aici de la malul mării și sper din suflet să le simţiţi. Eu merg la o plimbare desculţă prin nisipul umed, iar împreună cu cei mici sper să adunăm o colecţie impresionantă de scoici. Ei vor fi cu siguranţă încântaţi.

Vă pup apăsat și vă aștept cu o vizită pe pagina de facebook aici. Astăzi dau drumul unui giveaway interesant alături de o fată tare dragă mie, Anita de la Glamup Doll. Fiţi pe fază!

A.

12 thoughts on “Noutăţi din bagajul de vacanţă

  1. Super produse,îmi voi achizitiona si eu unele pentru vacanta😁 Mulțumesc pentru idei și sfaturi 😙🤗

  2. Bune alegeri ! Preferatele mele sunt fiolele Anian Antiage cu Acid Hialuronic si Colagen – le voi cauta si eu !

      1. Te cred, au o compozitie ( si acid hialuronic si colagen ) – pe care am mai intalnit-o pana acum. Iar pretul e foarte ok 42 lei – 7 fiole.

Leave a comment