Beauty

Fereto – My beauty. My truth. Natural. Organic.

Noi, femeile, suntem mereu în căutarea idealurilor, fie că vorbim de viaţa personală, de familie, de carieră sau, pur şi simplu, de un produs de îngrijire.

Din căutările noastre dobândim experienţe. Uneori avem aşteptări măreţe şi suferim dezamăgiri. Alteori, făra ca măcar să ne gândim la asta, suntem cel mai plăcut surprinse. Asta e viaţa şi modul ei de a ne spune s-o trăim!

Astăzi vă povestesc despre o primă experienţă de acest gen, surprinzătoare, pe care am avut plăcerea să o trăiesc când mă aşteptam mai puţin.

În căutarea idealului pentru tenul meu – şi aici mă refer strict la produse de îngrijire – am descoperit dermatocosmeticele Fereto Organics.

Fereto Organics este bogăţia naturii!

My beauty. My truth. Natural. Organic.

Asta promite brandul Fereto Organics.

Pielea noastră absoarbe o mare parte din substanţele de îngrijire cu care intră în contact direct, de aceea, dermocosmeticele Fereto Organics ne vin în ajutor ca o alternativă sănătoasă.

Pe scurt, despre dermatocosmeticele Fereto Organics:

  • sunt create în Franţa, conţinând ingrediente active proaspete şi pure, mare parte obţinute ca şi rezultat al agriculturii ecologice din provincia africană Fereto sau, din locaţii exotice, precum extractul bio din planta aloe vera adusă din Madagascar;
  • sunt produse de îngrijire destinate tuturor tipurilor de ten, de la cel normal, sensibil şi acneic, până la tenul matur, ridat;
  • sunt atestate de Qualité France şi nu sunt testate pe animale;
  • ambalajele lor sunt realizate din material biodegradabil;
  • nu conţin silicon, parabeni, propilen glicol, uleiuri minerale, etanolamine şi ftalaţi.

Mai multe despre Fereto Organics puteţi citi aici.

Experienţa mea? Wow!

Sunt fericita utilizatoare a două produse ale brandului Fereto Organics şi nu am altceva decât mulţumiri de adresat celor care le-au “preparat” acolo în Franţa şi le-au făcut să fie cele mai potrivite tenului meu.

1. Hydra Mat Botanical – cremă potrivită pentru tenul normal/gras/acneic (ei, al meu este mixt şi uşor acneic).

Iniţial, aceasta a fost prima mea achiziţie Fereto Organics. De cum am primit cutia neagră inconfundabilă Fereto, cu fundiţa-i albă şi perfectă, am şi pus crema “la treabă”. Şi tot de atunci, nu mă despart de ea.

E crema IDEALĂ pentru tenul meu!

Departe de mine gândul că voi găsi asta vreodată. Ei, uite că e posibil.

Hydra Mat Botanical are o textură uşoară şi se absoarbe foarte rapid în piele. Matifiază tenul şi îi conferă un aspect uniform, motive pentru care o ador. Mă lupt cu excesul de sebum, în special în zona T, iar de când cu descoperirea ei, spun sincer şi cu mâna pe inimă că excesul de sebum s-a redus semnificativ (chiar de la primele utilizări am început să observ diferenţele). A contribuit şi la dispariţia punctelor negre şi a coşurilor (nu în totalitate, să fim realişti).

Hydra Mat Botanical conţine ingrediente naturale, binecunoscute pentru beneficiile aduse pielii. Pot menţiona aici apa de rozmarin şi extractul de Aloe Vera. De asemenea, formula e îmbogăţită cu vitamina E, extract de papaya, acid hialuronic natural, ulei de Jojoba şi ulei de Baobab. Unde mai pui că marea parte a ingredientelor (76,68% mai exact) provin din agricultura ecologică. Conţine într-adevăr, printre altele, şi Benzyl-alcohol, însă, personal pot trece peste acest minus.

Obişnuiam să o aplic atât dimineaţa (fie ca bază de machiaj, fie doar ca şi cremă, fără nimic altceva deasupra), cât şi seara, înainte de culcare. Asta până la achiziţionarea serului regenerant de noapte al aceluiaşi brand.

2. Cellular Regenerating Night Serumser regenerant de noapte pentru toate tipurile de ten.

Cellular Regenerating Night Serum este unul foarte bine tolerat de pielea mea pe timpul nopţii. Sticluţa în care vine este extrem de practică şi are şi un aspect drăguţ. Este prevăzută cu o pompiţă care face ca aplicarea să fie făcută simplu şi uşor. Pentru mine sunt de ajuns două “puf-uri” (altfel nu ştiu cum să le zic) de serum pentru fiecare aplicare.

Textura Cellular Regenerating Night Serum este uşor grasă pentru tenul meu mixt, însă nu pot numi acest fapt un dezavantaj, căci se absoarbe foarte rapid în piele.

Extractele naturale pe care le conţine serumul, precum cele de avocado, alge, baobab, trandafiri, mauritia flexuosa şi lapte de ciulin, sunt o sursă nepreţuită de vitamine, minerale şi aminoacizi esenţiali pielii. La fel ca și în cazul cremei Hydra Mat Botanical, marea parte a ingredientelor provin din agricultura organică. În acest caz, e vorba de un procent de 95%.

Fereto Organics declară că acţiunea sa este una puternic antioxidantă, asociată cu utilizarea unui extract de celule stem vegetale, care neutralizează radicalii liberi şi că serumul regenerant umple ridurile, tonifiază, are efect de lifting. Cum nu am decât riduri fine, de expresie, nu pot să îmi dau cu părerea privitor la acest aspect, estomparea ridurilor.

Obişnuiesc să îl aplic seara, înainte de culcare, atât pe faţă, cât şi în zona gâtului, întotdeauna pe tenul curat.

Rezultatul? Dimineaţa, tenul meu este superhidratat, regenerat. Are până şi acel aspect uşor dewy, căci serumul nu îmi matifiază pielea.

Aşadar? Recomand cu suflet cald dermatocosmeticele Fereto Organics.

Iar dacă vi se par uşor mai scumpe, gândiţi-vă că investiţia pe care o faceţi este în voi, în sănătatea tenului vostru.

Nu vreau să sune a reclamă plătită (căci e strict experienţă personală şi nu e cazul de aşa ceva), însă puteţi testa orice alt tip de dermatocosmetice organice. Vă veţi face clar un bine!

Aştept să-mi împărtăşiţi experienţe!

Vă pup apăsat!

A.

Leave a Reply

