Beauty

M.A.C. Pro Longwear Nourishing Waterproof Foundation – Review

Tic-tac, tic-tac!

Rămas bun, 2016!

Bine ai venit, 2017!

Sper ca toate planetele să se alinieze ca să vă îndeplinescă dorinţele în noul an. Şi, totodată, sper că aţi avut parte de o petrecere frumoasă la cumpăna dintre ani…şi de un machiaj de poveste.

Vă încânt mai jos celulele cu conuri, dar şi pe cele cu bastonaşe (căci poate mă citiţi noaptea), cu primul articol pe anul acesta, an pe care mi-l doresc roditor din cale-afară.

Dacă ar fi să alegeţi un produs cosmetic indispensabil pentru voi, care ar fi acesta? Eu, una, cu siguranţă aş alege să păstrez pentru totdeauna în geanta de make-up fondul de ten. Sunt dependentă de el, rare fiind cazurile în care ies din casă cu tenul neacoperit de lichidul ăsta magic.

mac4

În goana după fondul de ten ideal (căci, undeva, acolo, sigur există, doar că nu e descoperit încă), şi-a făcut apariţia în gentuţa mea de make-up M.A.C. Pro Longwear Nourishing Waterproof Foundation. Long story short, încă sunt în căutarea idealului, însă am decis că acesta e destul de bunicel ca să merite un scurt review.

M.A.C. Pro Longwear Nourishing Waterproof Foundation este un fond de ten cu o formulă rezistentă la transfer. Nu am păţit nicicând să se transfere pe gulerul jachetei sau pe bluza preferată, în momentul când am îmbrăcat-o după efectuarea machiajului. Are un mare plus pentru asta, din punctul meu de vedere.

De asemenea, formula este rezistentă şi la apă. Cei de la M.A.C. Cosmetics spun că nici măcar picăturile de ploaie sau lacrimile nu pot sparge bariera rezistentă creată de formula acestui fond de ten, acesta respingând de fapt umezeala de pe suprafaţa feţei. Poate o fi adevărat, însă eu nu vă pot mărturisi asta pentru că nu m-am plimbat prin ploaie fără umbrelă şi nici nu am plâns purtându-l. Când vine vorba de demachiere, însă, eu îl îndepărtez foarte uşor cu ajutorul câtorva dischete pufoase şi al unei ape micelare bifazice.

mac5

În descrierea M.A.C. Pro Longwear Nourishing Waterproof Foundation, pe site-ul oficial M.A.C. Cosmetics, se spune că este un fond de ten care rezistă până la 24 de ore pe ten, conferind o acoperire uniformă, medie spre mare. Lucru pe jumătate adevărat, întrucât dacă eşti o persoană activă ca şi mine, şi, pe deasupra, mai ai tenul mixt cu tendinţa de îngrăşare accelerată, vei observa că se comportă bine preţ de 10-12 ore. De ajuns, nu? Ei, nu chiar, având în vedere renumele pe care îl are. Sau sunt eu prea exigentă? În orice caz, cu un retuş rapid cu pudra preferată l-am îmblânzit pe dată, căci nu are tendinţa de a curge, cum altele o au.

Acoperirea pe care o conferă este într-adevăr una medie spre mare. Medie, aplicat fiind cu degetele şi mare, aplicat fiind cu pensula sau Beauty Blender-ul.

M.A.C. Pro Longwear Nourishing Waterproof Foundation este disponibil in 16 nuanţe, iar ceea ce îmi place mult la produsele M.A.C. Cosmetics este faptul că odată ce ai găsit nuanţa potrivită tenului tău, cam orice alt produs ai vrea să achiziţionezi va fi în tonul acelei nuanţe (eventual un ton mai închis dacă te “sărută” puţin soarele). NC25 este cea pe care eu o folosesc.

Vă las mai jos link-uri utile de unde pot fi achiziţionate produsele M.A.C. Cosmetics pe care le-am fotografiat mai sus:

  • M.A.C. Pro Longwear Nourishing Waterproof Foundation, în nuanţa NC25 îl găsiţi aici.
  • M.A.C. Powder Blush, în nuanţa Harmony îl găsiţi aici.

M.A.C. Pro Longwear Nourishing Waterproof Foundation este, per ansamblu, un fond de ten bunicel. M-a surprins rezistenţa lui la transfer, dar şi puterea de acoperire. Totuşi, cu cerinţe exigente ca ale mele, sunt încă în căutarea idealului.

Voi aţi folosit până acum produse M.A.C. Cosmetics? Dacă da, ce anume şi care este gradul vostru de mulţumire cu privire la utilizarea acestora?

Pe data viitoare!

A.

 

2 thoughts on “M.A.C. Pro Longwear Nourishing Waterproof Foundation – Review

Leave a Reply

