Beauty

Noul Matte Stain de la Melkior – review

Sunt sigură că deja l-ați văzut lăudat peste tot în mediul online (și nu numai), iar eu, prin acest articol, îi aduc laudă în plus. Toate acestea pentru că merită!

De când a apărut moda asta cu luciuri de buze/rujuri mate mi-am tot dorit să îmi găsesc o nuanță potrivită, care să reziste cât mai mult pe buze, fără însă a le usca.

matte10Despre brandul Melkior și ale lor rujuri pe care le îndrăgesc mult, v-am mai scris aici. Îi urmăresc cu drag, iar atunci când lansează pe piață noutăți tare mă mai “mănâncă” degețelele să lansez încă o comandă pe site-ul lor. Mare tam-tam a fost pe 17 iulie 2017, când s-a lansat noul lor ruj lichid mat. Și, impulsivă din fire cum sunt atunci când e vorba de cumpărături online, nu am mai stat pe gânduri și am comandat noul produs.

Matte Stain de la Melkior este un ruj lichid cu textură mată. Colecția conține (pentru început, sper) șase nuanțe în culori îndrăznețe și foarte pigmentate, și anume: Sexy, Joy, Ecstasy, Daring, Faithfully și Happy. Ambalată într-o cutie neagră super-simpatică, sticluța transparentă cu capac negru ce conține rujul lichid mat e una numai bună de luat în orice portfard și de purtat pe buze oricând se ivește ocazia.

Prima nuanță comandată a fost Matte Stain Faithfully. De când am deschis coletul am știut că urmează să mă îndrăgostesc. Se aplică extrem de ușor pe buze datorită aplicatorului special gen luciu de buze. Textura este cea a unui luciu de buze lichid chiar la momentul aplicării, însă, pe măsura ce se usucă pe buze, dobândește acel aspect mat de ruj. Și asta se întâmplă în decursul unui minut.

Cremos și foarte pigmentat, asigură acoperire maximă dintr-o singură aplicare. Nu încarcă, dimpotrivă, buzele par atât de ușoare ca și cum nu aș purta niciun produs pe ele … și culoarea rezistă foarte mult în timp (aproximativ 5h). Îmi pare și puțin rezistent la transfer, căci mi-am înnebunit fetița cu pupici purtându-l pe buze și abia dacă am colorat-o puțintel.

Iar ceea ce îmi place la nebunie la noul Matte Stain de la Melkior este că nu usucă deloc buzele cum o fac alte produse asemănătoare. Este, din punctul meu de vedere, un ruj lichid hidratant.

Se îndepărtează cel mai ușor cu apă micelară bifazică (cea pe bază de ulei de la Garnier a fost alegerea mea în demachiere). Cu cea normală ceva mai greu, iar cu șervețele demachiante trebuie să insistați mai mult.

Am fost atât de plăcut surprinsă de noul ruj lichid de la Melkior, încât profitând de *oferta lor, am mai comandat încă o nuanță, Matte Stain Joy. Aceleași lucruri de bine le am de spus și despre a doua achiziție (atât doar că prima dragoste rămâne tot nuanța Faithfully – preferata mea).

matte14

Voi ați încercat noul Matte Stain de la Melkior? Dacă da, aștept să vă citesc în comentarii experiența. Dacă nu, vă las mai jos oferta lor, poate-poate vă trage cu ochiul și profitați.

matte11

*Folosește codul MATTESTAIN pe http://www.melkior.ro și beneficiezi de -25% la orice ruj lichid mat cumpărat! Ofertă valabilă ONLINE până la data de 15.08.2017.

 

 

2 thoughts on “Noul Matte Stain de la Melkior – review

    1. Ioana, imi pare rau ca nu va ‘impacati’. Pentru mine textura cremoasa e perfecta. Il aplic o data la doua zile, avand in vedere ca imi place tare mult si chiar nu imi usuca deloc buzele.

Leave a Reply

